Kost og træning går hånd i hånd​

​Når du gør meget ud af din træning, er det vigtigt, at du tilpasser din kost, så du giver din krop hvad den har brug for, når du stiller ekstra krav til dens formåen. Den vil kvittere med mere energi og øget styrke og muskelopbygning.

Hvis du overser vigtigheden af dette, risikerer du i bedste fald, at du mindsker din effektivitet. I værste fald at du får skader, som kan være langvarige.

Du har særlige behov for næringsstoffer når du træner meget. De fleste ved det godt, men er i tvivl om hvilke og hvor meget.

Ved vejledning her i klinikken får du:

  • Styr på hvad du har at brug at spise og drikke i forhold den træning du laver.
  • Viden omkring hvad og hvordan du skal spise, så du får mest mulig effekt ud af din træning.
  • Viden omkring om restitutions kost, som sikrer dig optimal muskel opbygning og forebyggelse af skader:

  • En konkret kostplan der er skræddersyet til dine mad præferencer og behov
  • En beregning af dit mad indtag i mit professionelle kostberegningsprogram, så du sikres optimal dækning af næringsstoffer helt ned på mikro-plan
  • Vejning på min avancerede kropsanalyse måler, som måler din kropssammensætning både i forhold muskler, fedt og væske og giver andre nyttige informationer i forhold til din kost og din træning
  • Inspiration til nye retter samt tips og ideer som gør hverdagen nemmere
  • Indsigt dit behov for eventuelle kosttilskud, samt om det er pengene værd for dig

Vægt og træning

​Har du ønske en lettere vægt enten fordi du har meget fedt på sidebenene og/eller ønsker en vægt der vil kunne gøre dig hurtigere og lettere i forhold til din sport? Så skal være opmærksom på at det er meget svært at tabe fedt og opbygge muskler samtidig.

Målet under et vægttab, er primært at bevare den muskelmasse du allerede har, og sørge for at du primært tærer på fedtet.

Det kræver en omhyggeligt sammensat kost og bevidsthed og din træning. Det kan jeg hjælpe dig med.​

Har du yderligere spørgsmål?

kontakt mig i dag

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt